Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Underbara dag !

Av Josefine Bylin - 28 augusti 2013 22:31

Onsdagen börjar nu leda mot sitt slut. Skulle ha en lugn dag idag sa jag, men det har den ju då inte varit. Moa och jag ( och Ebba såklart ) bestämde oss för att luncha på big inn. Sedan gjorde jag henne sällskap i en lägenhet som hon håller på att städar. Hann även med att fixa pass åt Ebba. Vi är sugna på att åka på en weekend eller liknande .Vi vet inte när men det är skönt att ha sånt färdigt. Ebbas pass håller ju i 5år. Men vi ska försöka komma iväg innan årets slut. Egentligen är det kanske en dålig prioritering nu mitt i husletandet, men vi känner att vi vill göra nånting innan vi får ett hus. För sen kommer alla pengar gå till huset. Och eftersom vi idag bor så billigt och jag knappt tar ut några mammadagar alls så tänkte vi ta några extra dagar o göra nånting kul för. Och jag har även idag fixat så att jag ska börja jobba lite extra. Inte för att vi behöver utan för att jag tycker det är kul att jobba. Jag har tänkt att jobba kvällar och lite helger. Ska bli spännande att se hur det känns.
Moa kom hem till oss på eftermiddagen o åt middag. Tycker det är så kul att ha folk omkring mig. Nog för att jag ibland tycker det är skönt med lite ensam tid, men trivs bäst med sällskap.

Min svärmor jobbar på dagis och en av dagisbarnens mamma hade med sig en stor påse med kläder till Ebba idag. Tänk vilka snälla människor det finns. Allt var jättefint och jag är så otroligt tacksam.

Nej dags att sova. Jag längtar tills imorgon då Ebba vaknar. Hon är så rolig nu,händer nya grejer med henne varje dag. Älskar att få spendera mina dagar tillsammans med henne.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bylin - 13 januari 2014 20:50

Ebba förstod nog ikväll att det är dags att återvända till vardagen igen. Strax efter 20 somnade Ebba i min famn. Kan inte minns sist hon somnade i min famn, kan heller inte minnas sist hon somnade så tidigt. Ebba har haft en lång dag. 9.00 skulle ...

Av Josefine Bylin - 3 januari 2014 22:04


Jul och nyår är nu över. Känns faktist skönt. Nu är det bara att se fram emot ebbas 1års-dag. Inte klokt vad det går fort. Ebba blev super nöjd över alla julklappar. Njuter för fulla muggar att ha Martin hemma nu. Drygt en vecka kvar tills han...

Av Josefine Bylin - 17 december 2013 23:20


En vecka kvar till julafton...börjar bli klar med alla julklappar. Är nån enstaka kvar till Ebba. Tänk att det är Ebbas första jul. Min lilla älskling... Idag bjöd Ebba på en riktigt sovmorgon. Nästan som man skämms men 10.30 vaknade hon efter 1...

Av Josefine Bylin - 9 december 2013 22:45


Blir imponerad och samtidigt avundsjuk på Martin...så fort han lägger huvudet på kudden så somnar han. Trots att han bara några sekunder innan verkat vara pigg. Det är så sjukt ! Önskar jag själv hade samma förmåga. Istället ligger jag o vänder o v...

Av Josefine Bylin - 3 december 2013 10:33


Älskar när man vaknar på morgonen men ett leende. Känner mig spralligt glad idag ! Största anledningen till mitt lyckorus är dom här två!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards