Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Fredag !!

Av Josefine Bylin - 30 augusti 2013 09:57

Äntligen fredag ! Den här veckan har gått så fort att jag har varit alldeles dagvild. Jag uppskattar helger fast jag får vara hemma hela dagarna.
Vad står på schemat idag då ? Jo jag har 100 kilo tvätt som ska vikas och in i garderoben. Jag har äntligen tagit i tur med tvätten som låg längst ner i tvättkorgen. Så som filtar och gardiner i dylikt. Har prioriterat bort det när jag tvättat eftersom jag tycker våra kläder är viktigare. Och på den korta stunden man har i tvättstugan så har jag heller inte hunnit tagit det "oviktiga". Men nu är det tomt i tvättkorgen och det känns bra.
När jag är färdig med det och när Ebba sovit sin förmiddagslur så tänkte jag att vi skulle åka till dollarstore och kika lite. Jag är ute efter nya muggar. Är så trött på våra Ikea muggar! Helst av allt skulle jag vilja ha en hel service med tallrikar och koppar i samma serie, men det får vänta tills vi får hus. Det är annars en bra grej att börja samla på och önska sig i julklapp och när man fyller år.
Ikväll ska vi på avskeds fest för Moa och Samuel,men blir lugnt för mig eftersom lilla Ebba ska med.
Moa och Samuel ska åka till Indien i 4månder. Fy vad vi kommer sakna dom ! Längtar redan tills dom kommer hem så vi får höra på deras äventyr. Om mitt liv går i samma takt som det har gjort nu det senaste halv året så är dom snart hemma igen.


Denna utsikt hade jag när jag skrev inlägget. Alltid så glad <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Bylin - 13 januari 2014 20:50

Ebba förstod nog ikväll att det är dags att återvända till vardagen igen. Strax efter 20 somnade Ebba i min famn. Kan inte minns sist hon somnade i min famn, kan heller inte minnas sist hon somnade så tidigt. Ebba har haft en lång dag. 9.00 skulle ...

Av Josefine Bylin - 3 januari 2014 22:04


Jul och nyår är nu över. Känns faktist skönt. Nu är det bara att se fram emot ebbas 1års-dag. Inte klokt vad det går fort. Ebba blev super nöjd över alla julklappar. Njuter för fulla muggar att ha Martin hemma nu. Drygt en vecka kvar tills han...

Av Josefine Bylin - 17 december 2013 23:20


En vecka kvar till julafton...börjar bli klar med alla julklappar. Är nån enstaka kvar till Ebba. Tänk att det är Ebbas första jul. Min lilla älskling... Idag bjöd Ebba på en riktigt sovmorgon. Nästan som man skämms men 10.30 vaknade hon efter 1...

Av Josefine Bylin - 9 december 2013 22:45


Blir imponerad och samtidigt avundsjuk på Martin...så fort han lägger huvudet på kudden så somnar han. Trots att han bara några sekunder innan verkat vara pigg. Det är så sjukt ! Önskar jag själv hade samma förmåga. Istället ligger jag o vänder o v...

Av Josefine Bylin - 3 december 2013 10:33


Älskar när man vaknar på morgonen men ett leende. Känner mig spralligt glad idag ! Största anledningen till mitt lyckorus är dom här två!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards