Alla inlägg den 5 september 2013

Av Josefine Bylin - 5 september 2013 19:28

Läskigt vad tiden går fort. Säger det hela tiden. Veckorna bara försvinner.

Idag var vi som sagt hemma hos Petra. Bjöds på kycklingsallad som var riktigt god. Hann bara vara där ett litet tag sedan for vi hem till syster där farfar o Maud var. Var länge sen jag träffa dom så kände att jag ville passa på medans dom var i Köping.

Stackars lilla Ebba har lite feber. Hon hade det i lördags också lite grann. Men det försvinner lika fort. Misstänker det är tänderna som spökar.

Håller just nu på att läser om barn försäkringar. Ebbas gick ut igår så måste skaffa en helst ikväll. Hade en gravidförsäkring på Folksam som innehöll 6månaders barnförsäkring. Lutar just nu mest åt Folksam försäkringar igen. Jag har hundarna,lägenheten och bilen där så känns lika bra att fortsätta där.
Vill även skaffa den som är högst eftersom att sjukdomen jag har är ärftlig. Och då behöver man en bra försäkring.

Dax att läsa vidare...

Av Josefine Bylin - 5 september 2013 09:51

Ebba ville ta morgon idag redan klockan 7. Jag var trött så jag hämtade Ebba och la mig i soffan så att vi inta skulle väcka Martin som började senare idag. Helt plötsligt var klockan halv 9 så måste ha somnat om. Skönt var det.

Vid lunch idag ska vi träffa mammagruppen. Vi ska vara hemma hos Petra. Det ska bli trevligt.

Sedan ska jag nog svänga förbi Hallsta och titta om kaffemaskinen har kommit som mamma beställt till oss. 198st kapslar och en kaffemaskin för strax under 700kr är ett bra pris. Mamma ska få hälften av kapslarna eftersom det var så många.
Perfekt att bara göra en kopp på morgonen.

Nu håller jag på att försöka få en trött Ebba att sova en liten stund så hon är pigg och glad sen.

Men såhär intresserad är hon av att sova. Jag tränar lite på att lära mig krypa istället tänker hon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards