Alla inlägg den 8 september 2013

Av Josefine Bylin - 8 september 2013 11:18

Halv 5 imorse vaknade Ebba skrikandes,misstänker att hon drömde nånting läskigt. La på henne täcket o gav henne lite mat sedan somnade hon om på engång. Och vaknade sedan halv 9. Karln i huset sover än...så tråkigt! Vi som skulle hitta på nånting idag. Inte en minut längre än 9.00 lovade han att sova, och nu är klockan snart halv 12. Har idag svårt att förstå hur man kan sova så länge, för mig har det blivit naturligt att vakna tidigt nu när man fått barn. Vilken tid jag än går och lägger mig så vaknar jag tidigt. Vaknar ibland till och med före Ebba.

Händer idag då ?...När Ebba vaknar efter sin förmiddags-lur ska hon och jag ut o hitta på nånting. Såg att dom hade loppis i Munktorp, det gillar jag! Sedan behövs det handlas hem lite mat till veckan,och kanske tar hon o jag oss en sväng till Erikslund. Har stort behov av nya kläder.

Måste även skriva av mig lite...har börjat tröttna rejält på folk som yttrar sig om att man går för fort fram i förhållanden. Vad är facit på hur länge man måste vara tillsammans innan man flyttar ihop och skaffar barn och dylikt...
Alla är olika...men för mig har det inte alls känts tidigt med nånting. För mig har det alltid känts rätt.

Punkt slut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards