Alla inlägg den 11 september 2013

Av Josefine Bylin - 11 september 2013 08:17

7.10 vaknade vi imorse. Och exakt samma tid vaknade Ebba måndag och tisdag också.

Kaffeburken ekar,och en morgon utan kaffe är ingen bra morgon. Typiskt att jag glömde köpa det igår!! Behöver en kopp varje morgon för att komma igång.

Idag ska jag o Ebba till Hallsta. Ska hämta ut kaffemaskinen som äntligen kommit. Sedan ska vi eventuellt förbi mammas jobb o äta lunch.

Sedan måste jag ringa barnmorskan. Måste hitta ett annat alternativ till p-piller. Mina jag har nu får mitt humör att bli hemskt. Kroppen förändras väl en hel del efter en gravidetet och som det verkar nu så ska jag nog undvika hormoner så mycket som möjligt. Martin känner knappt igen mig ibland och frågar vad det är med mig. Det ända hormonfria alternativet som jag kan hitta verkar vara spiral. Och det vill jag helst inte ha i min kropp.

Strax ska jag ta en promenad ner på stan. Ska handla ingredienser till muffins med frosting och sedan titta runt lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards