Alla inlägg den 13 september 2013

Av Josefine Bylin - 13 september 2013 10:04

4 imorse vaknade Ebba till, gick in till henne med en flaska mat, så fort hon fick in flaskan i munnen somnade hon om. När jag drog ut flaskan så vart hon lite ledsen så jag stoppade in den i munnen igen. Hon sög inte på flaskan utan ville bara ha den i munnen. Kunde sedan efter några sekunder ta ut flaskan då hon somnat om. Misstänker att vi kanske ska testa med napp nu om hon vaknar på nätterna.
Sedan vaknade hon 8.00 Åt gröt tillsammans sedan har vi kryptränat. Hon har tekniken,ställer sig i krypställning men står bara o gungar. Ser jätteroligt ut.

Igår var det föräldrarutbildning, vi pratade tänder med en tandläkare och sedan pratade vi om vanliga sjukdomar.
Sedan träffade vi Amanda. Vi åt lunch och åkte sedan till sura för att tända ljus på kyrkogården. Min morfar,mormor och gammelfarmor ligger där i minneslunden. Det är en sån fin kyrkogård. För några år sedan avskyde jag kyrkor och kyrkogårdar...tyckte det bara var obehagligt och sorligt. Nu tycker jag det bara är fint och har en helt annan bild av kyrkan.

Idag ska vi träffa Marie-Louise och hennes lilla tjej.

Martin o Ebba pratar och ser varandra genom telefon. Var så gulligt att se hur hon sken upp när hon såg pappa-Martin.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards