Alla inlägg den 16 september 2013

Av Josefine Bylin - 16 september 2013 09:14

Då var helgen slut. Haft en bra helg. I lördags åkte jag och Martin runt och tittade på olika loppisar. Jag hittade en ungsform till mamma och Martin hittade två vinyler. Vi åkte sedan hem till pappa och hämtade motorvärmar delar som han köpt till oss.Allt som allt skulle det gå på ungefär 5000kr men pappa och mamma ville lägga ut det till oss utan att vi ens har nämnt nånting om det. Världens bästa föräldrar !! Ser fram emot att kunna sätta mig i en varm bil i vinter.
Sedan på kvällen tog Martin o jag bara det lugnt. Ebba somnade tidigt, redan vid 19.00 tror jag klockan var.

I söndags plockade vi lite här hemma.
Rensade skåp och slängde massa skräp vi inte har någon nytta av.
På eftermiddagen åkte vi hem till Martins föräldrar o fikade. Alltid liks trevligt o mysigt. Är så lycklig att Martins familj är så bra! Ebba kan inte få bättre farföräldrar eller farbröder. Vi hann också träffa lilla Valter. Så liten och söt.

Nu är det snart dags att försöka få Ebba att sova sin förmiddags lur sedan är det babysim på schemat. Och efter det ska vi träffa Amanda.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards