Alla inlägg den 17 september 2013

Av Josefine Bylin - 17 september 2013 22:11

Så trött att mina ögon är ilröda och kroppen värker. Så det var verkligen skönt att få krypa ner under täcket nu. Känner att jag längtar tills jag får sova ut någon morgon och ligga o dra mig i sängen en stund innan jag tar morgon. Egentligen ska jag inte klaga, får sova hela nätter. Men skulle vara mysigt att få ligga o gosa och ligga dra sig en liten stund innan man gör morgon, men när hon vaknar är det från 0 till 100energi direkt. Det är tur jag kommer igång relativt snabbt ändå.

Idag har jag fikat med Maria,Marie-Louise,Petra och Jenny. Vi gick alla i samma föräldrargrupp för dom som väntade barn i februari. Dock fick ju jag i mars. I magen kunde hon minsan ligga o dra sig..

Martin fick idag sitt nya tv-spel, var rätt kul när jag fick testa. Fast att få se på tv är nog rätt kört här hemma nu några veckor framöver. Martin tyckte jag skulle hitta på nånting kul någon kväll med mina vänner så han kunde få spela med gott samvete. Lät bra tycker jag.

Ebba kan nu ta sig fram på golvet. La henne på golvet i hallen och gick in i köket för att fixa lite saker. När jag kommer tillbaka låg hon med kroppen under fåtöljen.

Fick tidigare idag för mig att jag lagt henne på golvet medans jag fixade i ordning mig lite snabbt. Där jag trodde jag lagt henne var hon inte, tänkte att nu går det veeeerkligen undan. Men i vagnen satt en tjej helt knäpptyst o log med hela ansiktet. Mitt minne är inte att leka med..
Dock är jag säker på att det inte var jag som la henne under fåtöljen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards