Alla inlägg under januari 2014

Av Josefine Bylin - 13 januari 2014 20:50

Ebba förstod nog ikväll att det är dags att återvända till vardagen igen. Strax efter 20 somnade Ebba i min famn. Kan inte minns sist hon somnade i min famn, kan heller inte minnas sist hon somnade så tidigt.
Ebba har haft en lång dag. 9.00 skulle vi befinna oss i Västerås på hörcentralen i Västerås. Boel-testet hade visat misstankar på nedsatt hörsel på höger öga. Mycket riktigt har hon lite nedsatt på höger öra. Men inte så pass mycket att det behövs göras nånting. Läkaren sa att hörsel trots allt var godkänd och att det är nånting hon aldrig kommer märka av eller påverkas. Skönt för henne! Nu behöver inte hörseln testas fören hon är 3år.

Efter läkarbesöket for vi iväg på babysim. Var så kul att pappa-Martin kunde vara med idag.

Imorgon ska jag få titta på en vagn jag velat haft länge. Är så glad för de!! Nu hoppas jag bara att den ser bra ut.

Av Josefine Bylin - 3 januari 2014 22:04

Jul och nyår är nu över. Känns faktist skönt. Nu är det bara att se fram emot ebbas 1års-dag. Inte klokt vad det går fort.

Ebba blev super nöjd över alla julklappar.

Njuter för fulla muggar att ha Martin hemma nu. Drygt en vecka kvar tills han börjar jobba igen. Kommer kännas tråkigt, men även lite skönt att komma tillbaka till vardagen.

Ebba klättrar även nu över allt, hon är så duktig. Dröjer nog inte länge fören hon kan gå. Hon har stått själv i cirka 5-10 sekunder.
Även 5 tanden har tittat upp.

Ebba med alla sina julklappar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards